Blogia
Parròquia El Salvador - Eslida

CONNECTATS A ESLIDA

CONNECTATS A ESLIDA

Este mes, l’Objectiu ha fixat la seua mirada en el web, perquè hem rebut un missatge que, amb permís del remitent, transcrivim a continuació. Amb ocasió d’això volem fer una crida a aquelles persones que havent nascut o descendint d’Eslida, ara viuen fora, i que l’han retrobada a través de la nostra pàgina en Internet. Donaria un bon caliu a la nostra publicació rebre els vostres testimonis.

 

Benvolguts:

M’ha fet il·lusió trobar, per casualitat, la vostra web. Ja fa molts anys (en 1914) que el meu avi per part de mare va deixar Eslida per anar a Barcelona, on es va casar amb la meva àvia, filla de Vila-real, però a casa conservem molts records de les coses explicades per ells dos. El meu pare també és fill de castellonencs, d’Onda, així que casa nostra és tota filla de la Plana. És per tot això que m’ha agradat tant navegar per la web i veure en imatges allò que m’havien descrit fa tant de temps.

De tot cor.

Òscar Pasqual i Sorribes

0 comentarios