Blogia
Parròquia El Salvador - Eslida

XV Fira de Productes

Quinze anys fent la Fira de Productes d’Eslida i de la Serra d’Espadà és un èxit per a un poble com el nostre. L’assistència de personal està garantida per molts anys més si som capaços d’estar atents a oferir un producte de qualitat i diferenciat d’altres que es repeteixen en altres llocs. La clau pot ser esta: l’autenticitat. No cal inventar res estrany per a atraure visitants, perquè ho tenim i ho tenim en abundància, però possiblement no s’haja explorat encara amb l’atenció que cal. Enhorabona a l’organització, i li recordem que la millor manera de presentar-se davant dels altres és sent autèntic.

1 comentario

Vicent Medina -

Teniu tota la raó. Sóc foraster i vaig visitar enguany la fira. Em va sorprendre molt que la fira es fera a la part baixa del poble, menys atractiva i que no ensenya res del poble més antic.
Em vaig escapar perl carrer de Baix i vaig pujar fins a l'eixida a Fondeguilla i Xova. Allò sí que val la pena d'ensenyar!
Organització, si l'opinió d'un foraster val, penseu d'invertir en autenticitat, com diu la notícia.