Blogia
Parròquia El Salvador - Eslida

Missatge del rector entrant

Mn. Rafael Fiol

He rebut amb immensa  alegria la notícia del meu nomenament com a rector d’Eslida i Aín. Fa temps que  tenia afecte per estos pobles, per la bellesa del seu entorn, per estar situats en el cor de la serra d’Espadà, pulmó verd de la nostra província, la fama de les seues fonts d’aigua, el seu passat morisc, els seus empinats carrers, les seues blanques cases, etc.
En visitar-los amb Salva Prades per a fer-me una idea de les seues respectives realitats, he pogut comprovar que són pobles autènticament bells, rodejats de boscos que els donen un aspecte nòrdic, un poc extraordinari, considerant que estem a la vora del Mediterrani. Els seus bells calvaris, centre de la devoció dels feligresos, els seus temples parroquials…
Estic molt content amb el meu nomenament i esperançat de poder complir amb dignitat les meues noves responsabilitats amb vosaltres. Agraïsc l’oportunitat que em brinda L’Alé de dirigir-vos estes lletres i vos demane ja la vostra oració i ajuda, perquè entre tots continuem avant en el nostre camí de fe, en continuïtat amb la labor desenvolupada pels meus antecessors en el càrrec. Rebeu una salutació cordial, i moltes gràcies especialment a Salva.
Que el Crist del Calvari, tan estimat per tots, i la seua Mare Santíssima vos beneïsca amb l’abundància dels seus dons.

1 comentario

Anónimo -

Benvingut el nou capellà. Que treballé molt i bé.