Blogia
Parròquia El Salvador - Eslida

BON NADAL I BON ANY NOU!

M’agradaria guarnir, estos dies, un arbre de Nadal molt especial i penjar-hi, en lloc de regals, els noms de tots els meus amics. Els de prop i els de més lluny. Els de sempre i els que tinc ara. Els que veig cada dia, i els que trobe molt de tant en tant. Aquells que sempre recorde i els que sovint oblide. Els constants i els inconstants. Els de les hores alegres i els de les hores difícils. Els que sense voler vaig ferir, i els que sense voler em van ferir. Aquells a qui conec profundament, i aquells a qui només conec per la seua aparença. Els que em deuen alguna cosa i aquells a qui dec molt. Els amics humils i els amics importants. Per això els anomene a tots, a tots els amics que han passat per la meua vida. Els que rebeu este missatge i els que no el rebran. Un arbre d’arrels profundes, perquè els vostres noms no es puguen arrancar mai. Un arbre que, en florir l’any vinent, ens porte il·lusió, salut, amor i pau. Tant de bo que per Nadal, ens puguem retrobar per a compartir els millors desitjos d’esperança, donant una miqueta de felicitat a aquells que ho han perdut tot.

0 comentarios