Blogia
Parròquia El Salvador - Eslida

SALUTACIÓ DEL NOU BISBE DE SEGORBE-CASTELLÓ

Zamora, 25 d’abril del 2006

 

Estimats germans i amics tots, diocesans de Segorbe-Castelló:

 

“Vos desitge la gràcia i la pau de Déu, el nostre Pare, i de Jesucrist, el Senyor” (1 Cor 1,3). Amb estes paraules de Sant Pau vos salude de cor a tots al fer-se públic hui que el Sant Pare Benet XVI m’ha nomenat Bisbe d’eixa volguda Església Segorbe-Castelló. He rebut la notícia del meu nomenament amb sorpresa per portar només cinc anys caminant i amb goig amb esta Església de Zamora; però ho acull amb la disponibilitat i l’alegria de qui sap que es deu al Senyor i a la seua Església. Per això, junt amb els diocesans d’esta volguda Església germana de Zamora i amb tots vosaltres, ja els meus volguts diocesans, done gràcies de tot cor al Senyor que m’envia a vosaltres com el vostre Bisbe, pare, germà i pastor. Agraïsc sincerament al Sant Pare la confiança que deposita en la meua humil persona per a ser el vostre Bisbe. Amb la gràcia del Senyor i amb la vostra ajuda espere dur a terme la tasca que el Senyor i el Sant Pare hui m’encomanen per a bé de tots.

 

No és el moment de majors consideracions. Però sí de mostrar un record agraït cap a qui fins fa uns mesos ha sigut el vostre Bisbe, Mons. Juan Antonio Reig Pla. Que el Senyor li premie quant hi ha fet al servici de tots vosaltres! 

 

Salude de cor i m’oferisc a tots els sacerdots sense distinció, als seminaristes majors i menors, als consagrats i als seglars, que, sols o en associacions, moviments o grups, viuen la seua fe i treballen al servici del Regne de Déu. Un salutació molt especial als xiquets, als jóvens, a les famílies, als majors, als immigrants i als malalts. No oblide a aquells que, per una raó o una altra, s’han allunyat de la fe o de l’Església. Salude cordialment a les autoritats de Segorbe, de Castelló i de la resta dels municipis, així com a les autoritats provincials i autonòmiques i a quants exercixen alguna responsabilitat econòmica, cultural i social en el territori diocesà.

 

Pregueu per mi a Déu perquè em concedisca la gràcia, la humilitat i la força d’imitar en el meu ministeri els sentiments i l’entrega de Crist, el Bon Pastor, per a servir-vos amb verdadera passió i proximitat i emportar-vos a Crist, Camí, Veritat i Vida, en el si de la comunió eclesial. Fidel al meu lema episcopal “Al servici de la comunió’ desitge ser Bisbe de tots i per a tots. Ja des d’ara em teniu a la vostra sencera disposició.

 

Que la nostra Senyora, la Mare de Déu de la Cova Santa, m’encoratge i protegisca en esta nova tasca que el Senyor m’encomana. A ella em consagre i davall el seu mantell maternal vos pose a tots vosaltres. Que Ella i la intercessió de Sant Pascual Bailon ens acompanyen en el nostre pelegrinar cap a la casa del Pare.

 

             
            Amb tot el meu afecte,

 

            + Casimiro López Llorente.
Bisbe

0 comentarios